Träning iFokus

Träning

Etiketttips-inspiration
Läst 3098 ggr
Xristina
0

Puls & Träning, vad tycker ni?

Jag känner att jag måste komma igång och träna, och min mamma vill nog också börja. Jag vill gärna hitta ett gym där jag kan kombinera styrka med gruppträning, t.ex. zumba och pilates.

Det gym som ligger närmast mig är Puls & Träning i Ekerö, vet ni om det är ett bra gym? Eller P&T kedjan överhuvudtaget?

RobinEH
0

Ser man till deras facebooksida och deras hemsida så verkar det vara ett rätt bra gym. Något tyngdlyftargym är det dock inte, men det verkar du ju inte vara i jakt på heller. 

349:- per månad (exkl. inträdesavgift på 400:-) är ju inte så farligt heller.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Denna kommentar har tagits bort.
Xristina
0

#! Tack så mycket :) Jag tror jag ska prata med min mamma, se om vi ska börja träna där.

RobinEH
0

Såg även att det fanns ett till gym i Ekerö, Mälarö Träningsverk. Det verkar också rätt bra, dock har de inte några priser på hemsidan.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

amaandas
0

Tränade där förut. Dock innan dom byggde ut. Tyckte det var helt okej, det är förmodligen bättre nu.
Jag kör på Always fitness ist då jag inte har överflöd av pengar just nu haha. Dom är också bra dock finns det ju inga gruppass

Xristina
0

#5 Jag satt och kollade på Always fitness, men det är väldigt mycket gruppträningarna jag vill åt också :P

amaandas
0

Ja det är lite synd att dom inte har det där! Men gå till puls och kolla dig för om du tycker om det. Jag tyckte det var lite stelt men det är ju som sagt några år sedan och innan dom byggde ut. Var aldrig på gruppträning där heller :P

Xristina
0

Har pratat med mamma nu, och hon tyckte det låter som en superbra idé. eftersom att jag inte har ekonomin för ett gymkort just nu, men fyller år om 3 veckor, så blir det min födelsedagspresent. Är sååå glad haha :D