Träning iFokus

Träning

Etikettövrigt
Läst 736 ggr
[westerlind]
5

Jag är grym för att...

Tänkte skapa en pepp-tråd där vi kan skriva över vad vi är stolta över att ha klarat av idag/den här veckan/månaden/året. Små som stora saker! Vi måste bli bättre på att säga "jag är grym", och det kan vara lättare om man har något att luta sig mot. Så ös på med vad ni är stolta över, vad ni är grymma på, och så pushar vi och peppar varandra!

[westerlind]
4

Jag är så himla stolt över mig själv idag att jag klarade min första chin utan draghjälp! Sjukt grym är jag som klarar av att dra upp min härliga, fantastiska, hjälpsamma kropp.

Juicy
5

Jag är grym för att allt flyter på så himla bra just nu! Kroppen lyssnar riktigt bra, känner mig starkare än någonsin i gymmet och deffen går åt rätt håll. Heja oss!

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Stephanie
7

Mitt har inte med träning att göra, men jag vill i alla fall säga att… Jag är grym för att jag biter ihop genom motgång efter motgång, jag har inte gett upp! 🙂 Det är jag stolt över.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[TheMiko]
8

Jag är grymt stolt över mig själv som springer, joggar 30 minuter i sträck! Trodde jag aldrig om mig själv. 😃

LoAEmma
4

Jag är stolt över att jag sprang hela Vårruset! Första gången jag nånsin sprang så långt :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Majbot]
7

Jag är grym för att jag har fått en så otrolig styrka det senaste året (sen min pojkvän fick mig att inse att träna med fria vikter är överlägset att träna med maskiner + att jag var rädd för att bli 'bulkig' innan). Har gått från att bänka enbart skivstången (20 kg) till 70 kg totalt, knäböja 40 kg till 100 kg och från 60 kg i marklyft till 125 kg, inget pull-up till 7-8 reps x 4 set. Awe ye, them gainzzz. 

Dessutom att jag inte längre är lika fixerad över vad vågen säger eftersom det är ett väldigt opålitligt verktyg om man vill bli biff ;)

fia-mia
4

Jag är grym för att jag klarat av 4-7 träningspass i veckan trots en termin fylld med plugg till bredden!

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

[Tassy]
8

Jag är grym för att jag har tagit mig upp ur rullstolen, lärt mig gå på nytt, lämnat tillbaka rullstolen, gått ner 20 kg i vikt, rehabtränat så mina dagliga smärtor är minimala så länge jag inte anstränger kroppen, och för att jag har byggt upp min svaga whiplshskadade nacke så tillvida att jag inte har haft migrän på flera månader och har nu kunnat börja lyfta vikter utan att hamna i ett månadslångt smärtskov! Ännu grymmare är att all träning har tajtat till mina slappa leder så jag knappt är överrörlig (till synes).

Jag är grym för att jag har lärt mig att springa! Helt galen känsla för nån som är född som "en elefant med klumpfötter" haha! Kondition har jag fått också!

Jag är grym som har lärt mig massa näringslära på vägen, och hjälper min kropp att läka och må bra.