Annons:
Etikettstyrketräning
Läst 1166 ggr
oliverholmström
1/9/16, 9:30 PM

Hur gör man detta?

Hallå jag är ny här på träning i fokus. Såg precise en youtube video som handlade om att få kroppen till att hela tiden producera hormoner som bränner fett, även fast man inte tränar. Han pratade om att vissa övningar skulle gör så att man producerade mer hormoner. Jag undrar nu ifall någon har dessa övningar och skulle vilja dela med sig av dem. Tack

Annons:
[LadyK]
1/10/16, 12:45 AM
#1

Låter som ett påhitt men någon kanske vet bättre.

Alla övningar är bra övningar då muskler förbränner mer fett även i vila än en otränad kropp men hormonpåverkan av träning mer än lyckorus nej det tror jag inte på.

oliverholmström
1/10/16, 2:06 PM
#2

Okej jag såg detta på sixpack shortcuts youtube kanal och tyckte att det hade varit intressant att veta!

[Outlawly]
1/10/16, 2:29 PM
#3

Men om han i videon pratade om vissa övningar varför googlar du inte fram hur man gör dem? Jag har inte heller hört om det.

oliverholmström
1/10/16, 6:40 PM
#4

Jag googla men hittade aldrig något därför jag fråga här ifall någon vet något men verkar bara vara en bluff. Han pratade inte om vilka övningar som gjorde det utan att man skulle köpa deras tränings och mat schema där övningarna fanns med!

[Devya]
1/13/16, 5:40 AM
#5

#4 Om du inte hittar något på nätet om detta är det säkerligen en bluff. Jag skulle inte ta det där på allvar på något sätt om jag inte först har hittat flera uttalanden från läkare samt vetenskapliga artiklar.

RobinEH
1/14/16, 9:28 AM
#6

Har du lust att länka till videon?

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Annons:
oliverholmström
1/15/16, 9:42 AM
#7

Ska se om jag kan hitta den

[Majbot]
2/6/16, 5:03 PM
#8

Sixpackshortcuts är inget mer än hittepå. Han sprider väldigt förvrängd information för egen vinning(t.ex. hans egna kosttillskott som även dem är inget annat än skitsnack). Ta allt han säger med några skottkärror salt 😃

oliverholmström
3/2/16, 7:48 PM
#9

Okej då vet jag det!!

Upp till toppen
Annons: