Annons:
Etiketthemmaträning
Läst 583 ggr
RebeccaG
2015-03-02 23:15

Stannat av...

Sedan jag började skolan har jag blivit mobbad för min vikt. 
Jag har ärvt min mors kroppsform, kort och mullig, och går lätt upp i vikt ifall jag inte rör på mig ordentligt och håller mig undan skräpmat/sockerbomber. 
Under de senaste 2 åren har mitt liv varit ett rent helvette då mobbing blev fysiskt våld mm. Jag höll mig för mig själv och tröståt en del. 
Jag är 164cm lång och vägde i våras 98kg, grovt överviktig med andra ord. 

Under året som gått har jag förändrat mina vanor totalt. 
Jag är ute och springer 45-60 min så gott som varje dag, håller mig undan godis och annat skräp till största del(med undantag för någon gång i månaden, 2-3ggr) 
Nu ligger jag på 78kg. 

Jag får totalpanik. Hur mycket jag än försöker & vad jag än gör så kan jag inte tappa ett kilo till! 
Vill gärna ner till 65-70, men jag sitter verkligen fastLedsen
Några tips?

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Annons:
Sindri
2015-03-02 23:41
#1

Kollat här?
kolhydrater.ifokus.se

Nelley
2015-03-02 23:45
#2

Viktminskning iFokus också😃

[Majbot]
2015-03-03 17:57
#3

Vad äter i till vardags? Beskriv vad du äter under en dag och mängd (Y)

Sen ska du komma ihåg att din kroppshydda är inget du ärver från dina föräldrar, möjligtvis längd och genetiska förutsättningar, exempelvis långsammare/snabbare metabolism som kan spela stor roll vad det gäller upplägg då en vill förändra sin kropp på något vis.

Läs inte alltför mycket på kolhydrater iFokus imo… De är helt inställda på att LCHF är det enda rätta men egentligen långt ifrån alla som behöver äta en lågkolhydratskost/sikta efter ketos för att gå ner i vikt.

Upp till toppen
Annons: