Annons:
Etikettövrigt
Läst 1412 ggr
tlover
1/2/19, 8:23 PM

Praktisk träningsredskap förvaring?

Jag har ett problem med att jag måste springa flera varv runt i lägenheten för att hitta allt jag behöver för träningen. Det är inte så sporrande och inställda träningar pga inte hittade träningsredskap förekommer ganska ofta. Vi har ont om plats, ingen golvplats alls, ont om pengar så gärna något som går att hitta begagnat och det måste vara luftigt så att jag kan lägga tex nyss använda benskydd där men ändå ställen där jag kan lägga min lungplus eller klocka. Jag har ingen aning, har du någon idé? Hur förvarar du dina träningsgrejer?

l'm back

Annons:
[Outlawly]
1/2/19, 8:49 PM
#1

Hur mycket saker har du? Vad för saker? Stora, tunga?

tlover
1/2/19, 9:21 PM
#3

Det är benskydd, bröstskydd, susp (för sparring, handskar har jag inte hittat några till mina minihänder så där lånar jag karlns), träningsklocka+ band, överfalls larm, överfallsspray (båda får ej 4åringen nå), lungplus, träningskläder (löpartights, fleace underställ, förstärkningskläder, buff, gi, obi, träningstoppar, sportbh, hårsnodd och yogamattor (dom har däremot en ganska bra plats så det är inte nödvändigt). Så inget tungt (säcken står i städskåpet) eller jättestort. Det där som ser ut som en stor duschhylla såg ganska passande ut, jag får hålla ögonen öppna då jag upptäcker stadens secondhand butiker

l'm back

[Outlawly]
1/2/19, 9:58 PM
#4

Jag har mest stora otympliga saker :o

och kläderna ligger tillsammans med alla andra kläder i garderoben.

Studsmatta, pilatesboll, rockring, foamroller, balans disk.

Ja den för dörren var smidig, vi har tyvärr inget utrymme det passar på. Jag har taggat sambon att hjälpa mig med hatthylla varianten :D

Pyttelite
1/2/19, 10:04 PM
#5

Jag har mycket av träningsprylar, typ lätta eller mjuka saker i en större plastkasse med dragkedja - köpt på Rusta för en 10:a då kommer inte vår katt åt innehållet.

Sen kan du kanske ha mindre förvaringspåsar i kassen så att det inte blir rörigt och lättare att hitta.


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


tlover
1/5/19, 9:51 PM
#6

#4 jag har så liten garderob att jag stökar ner varje gång jag letar efter träningskläderna

l'm back

Annons:
Upp till toppen
Annons: