Annons:
Etiketttips-inspiration
Läst 458 ggr
ElisabethB
9/16/18, 9:54 PM

Tips på träning i Sala

Hej! Jag har tidigare tränat på gym när jag bodde på annan ort, men sen har det blivit ett uppehåll. Skulle gärna vilja börja igen. Några kriterier som jag har på gymmet: - Måste gå att få kvitto och att betala för minst 3 månader i taget. Att jag behöver kvitto beror på att vi har friskvårdsbidrag på mitt jobb. - Måste gå att träna även på kvällar och helger, då jag jobbar dagtid.. - Gärna med möjlighet att ha olika nivåer på träningskorten, så att man kan utöka träningen med t.ex. gruppträning på sikt. Tack på förhand!

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Annons:
sp0ngeb0b
9/22/18, 5:27 AM
#1

Kolla om ni har Friskis & Svettis!

Det är en förening snarare än ett företag så det kan se olika ut på olika orter, men i min stad kan man köpa allt från 1 månad till 12 månaderskort, man kan ha autogiro om man vill, finns även klippkort och man får alltid kvitto när man handlar. Sen kan man ha endast gymkort, gym + jympa (är rätt säker på att alla gruppass ingår där förutom spinning, indoor walking och cirkelgym), gym + spin, IW och cirkelgym, eller ett kort där allt ingår. På min anläggning kan man träna utanför deras öppettider då de har en sluss där man kan komma in med sitt medlemskort. Man kan även få 2 veckors gratis prova på, ifall man vill testa innan man köper.

Upp till toppen
Annons: