Annons:
Etikettövrigt
Läst 635 ggr
emeliiiiieee
2018-07-07 14:07

Köpa gymkort

Ska köpa gymkort för första gången på nått år. Väljer mellan två gym. Ena med större lokaler, pt, fräscht gym och gruppträning. Det andra med enbart fräscht gym med massor med maskiner och lösa vikter. Dom ligger båda ca 30 min ifrån mig. Det med gruppträning osv går på 549kr i månaden och det andra 299. har sån beslutsångest. Vad hade ni valt?

Annons:
Farwuq
2018-07-07 14:48
#1

Jag började en gång med gruppträning och numera har jag bara styrketräning.

Du bör nog börja där du har en »pt« som kan hjälpa dig. När du kan dina saker och inte behöver en »pt« kan du ta ett gym som är billigt,

Där jag tränar betalar man 3 600,- /år utan »pt«, gruppträning är bara på dagtid så det har jag skippat.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

emeliiiiieee
2018-07-07 15:11
#2

#1 har inte dom pengarna för en pt däremot. Det kostar extra beroende på hur många pass man väljer. Gruppträning är skönt men vet intr om jag pallar så mycket folk när jag tränar.

sp0ngeb0b
2018-07-08 02:37
#3

Personligen hade det berott lite på min ekonomiska situation. 549 kr i månaden är ju massvis med pengar men hade jag haft råd hade jag nog valt det, just för att jag vill kunna gå på gruppass. Men vill du inte ha gruppass och inte har råd med pt låter det som ett enkelt val för mig.

emeliiiiieee
2018-07-08 09:08
#4

#3 Har lite beslutsångest över det ändå. Älskar gruppass så får nog blir de dyrare gymmet

Upp till toppen
Annons: