Annons:
Etiketttips-inspiration
Läst 811 ggr
Anonym
Anonym
2017-01-03 17:13

Hur lyckas jag?

Efter långt uppehåll ska jag börja träna. 😊 Vill få min rumpa mindre och fastare, men jag har ingen aning om hur jag ska träna för att lyckas.  Någon som kan ge mig tips?😎 Jag lyckas aldrig med squats, gör bara fel och får ont i mina knän. Har kollat flera videos på youtube, och lyckas aldrig fixa till det rätt. 😕

Finns det andra sätt att bli lite mer "fit" på? Tänkte börja löpträna, men vill varva det lite med muskelträning också, men i så fall hur? 

Tänkte också äta "normalt", dvs enligt tallriksmodellen ungefär, eftersom att jag inte vill falla tillbaka till mina ätstörningsfaror, som jag är frisk ifrån nu. 🤐

Annons:
VildaVittra
2017-01-03 17:33
#1

Jag har också en goserumpa och den enda träningsformen som egentligen verkligen fungerat på den kroppsdelen för mig är step up.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Inaarah
2017-01-03 22:08
#2

Två av mina favoritövningar för ben och rumpa är utfall och höftlyft. Googla eller sök på youtube om du är osäker på hur du gör dem! :)

[Tilde]
2017-01-26 22:27
#3

Höftlyft (där du har benen på t.ex. en stol medan du ligger på golvet) är jättebra för rumpan - glöm bara inte att spänna den när du lyfter höfterna! Kör gärna både med båda benen och med ett ben i taget.🙂

Upp till toppen
Annons: