Annons:
Etikettstyrketräning
Läst 855 ggr
poodlelicious
12/11/16, 10:20 AM

Januari

Snart är det dags! Allas dåliga samvete slår till och hela befolkningen strömmar in till gymmet. Hur brukar ni hantera det? Kör ni på i trängseln? Tränar ni hemma? Tränar ni på udda tider istället?

Annons:
[LadyK]
12/12/16, 12:11 AM
#1

Brukar se till att planera min träning och boka passen i god tid. Januari och halva februari är det fullt på gymmet men sen tunnar det ut igen.

Scorpio97
12/13/16, 3:12 AM
#2

Jag gymmar inte, jag simmar dock och simhallen blir tyvärr också extra full efter jul/nyår precis som gymmen. Simma går ju inte riktigt att göra hemma så jag kör på som vanligt och på mina vanliga tider. "Mina" tider är dock noga utvalda efter när det är minst folk, haha. Jag kör dessutom på längre men långsammare pass när det är som mest folk (för det går helt enkelt inte att ta i eller simma fort när det är mycket folk).


//Jessie

sp0ngeb0b
12/15/16, 10:51 PM
#3

Jag brukar alltid träna när det är så lite folk som möjligt (morgon/förmiddag fram till mitt på dagen, eller sena kvällar - absolut inte eftermiddagar!). Hatar när det är mycket folk på gymmet. Detta blir mitt första nyår på gymmet jag är på nu eftersom jag bytte i somras så det är väl bara att hoppas på att det inte blir så illa 😂

lisa90
12/17/16, 8:02 AM
#4

Jag tränar som vanligt. Ofta förmiddag/morgon, men ibland (tyvärr) även kvällar när det är fullt av folk. De försvinner ändå efter ett par månader…. ;)

[Ninji]5
12/23/16, 3:05 PM
#5

Jag har inte dåligt samvete -  jag äter nämligen bara sötsaker ca 10 dagar om året & det är just mellan  jul & nyår + julfesten med jobbet  :) Jag tränar främst hemma då jag har djur & gård att ta hand om :) Har oftast fasta tider jag tränar.

Upp till toppen
Annons: