Annons:
Etikettträningstillbehör
Läst 3371 ggr
[Tilde]
11/22/16, 1:24 PM

Träningstights

Tips på bra träningstights som är små i midjan? Har oftast storlek XS men de är för stora i midjan på de flesta märken och glider därför ner. Är sugen på Gymshark-tights, erfarenheter av dem? De ska tydligen vara jättebra och inte visa svettfläckar eller liknande. 😂

Annons:
mejamylove
11/22/16, 1:34 PM
#1

Stronger :)

Michaela-N
11/22/16, 6:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Gymshark!! Jag har ett par gymshark flex leggings och dom är så jäkla sköna. Plus att man får så sjukt bra rumpa i dom!

[Tilde]
11/22/16, 8:07 PM
#3

#1 Har du såna själv? Sitter de bra och hur är kvalitén? :)

#2 Åh ja det är såna jag vill ha! Hur lång är du och vilken storlek har du? Tycker det verkar jättesvårt… Är 169 cm lång med en midja på 59 cm men rumpa på 90 cm så jag vet inte vilken storlek som skulle passa. 🤦‍♂️

Michaela-N
11/22/16, 8:36 PM
#4

Jag är 170 lång och har strl S. Jag tror du får på dig XS för det gör nog jag också. dom är väldigt elastiska! Finns en storlekstabell på hemsidan annars.

[Tilde]
11/22/16, 9:18 PM
#5

#4 Jag läste att det är bättre att gå på höft/rumpmått men jag tänker att jag har ju XS på andra märken och är de så elastiska borde det gå. Tack! 🙂

[Devya]
11/24/16, 5:11 PM
#6

Jag har samma mått som dig och lyckades hitta bra träningsbyxor på hm faktiskt. Men det var för några år sedan nu. :)

Annons:
[Tilde]
11/25/16, 12:59 PM
#7

#6 Tycker de är i så dålig kvalité dock. Brukar alltid gå upp i sömmarna efter några tvättar. 😕

[Devya]
11/25/16, 6:08 PM
#8

#6 Mina har hållit i tre år utan att några sömmar har gått upp och då har jag använt dem flitigt, fem gånger i veckan för att sen åka in i maskin, en eller två gånger i veckan. 

Vet inte hur du har lyckats köpa så pass dåliga träningsbyxor som går upp i sömmarna efter ett par tvättar. Det har aldrig hänt mig med träningsbyxor från h&m. Jag har två andra par träningsbyxor från h&m som jag har använt hemma i fyra år nu. De ser helt nya ut ännu vilket jag tycker är fantastiskt. :) Jag har med andra ord väldigt bra erfarenheter av träningsbyxor från h&m, annat  är det med toppar och jeans/jeggings/leggings därifrån. De brukar gå sönder efter bara ett par veckor för mig eller att färgen går ur efter bara ett par tvättar. =/

[Tilde]
11/25/16, 6:16 PM
#9

#8 Oj! Kanske tvättar jag dem konstigt 🤪 Eller så har jag bara haft otur. Ska kolla igen där någon dag, har i alla fall sett att de har fått in rätt snygga designs på sina träningstights på sistone. Dock har jag aldrig haft jeans/leggings/jeggings eller tröjor som har gått sönder från H&M. 😂

[Devya]
11/25/16, 6:19 PM
#10

#9 Mwha, kanske du har haft otur med träningsbyxor och jag med resterande. :D Lite roligt det där, man får liksom en överraskning oberoende hur man gör men det är väl så det är med h&m! Man vet aldrig riktigt vad man får sig hem! 

Fick nyligen med mig par jeans hem från h&m som gick upp i sömmen samma dag som jag hade på mig dem för första gången… Det var ju liiite pinsamt att visa en hel del av mitt lår hela dagen på jobbet. :D

mejamylove
11/25/16, 7:59 PM
#11

#3 jag har inga själv men köpte ett par till min mor :) Hon har väldig päronform så hon har liten midja till sin kurviga kropp, på henne sitter dom toppen iaf ^^ kvalitén är super enligt henne, har även behållit färgen trots alla tvättar :)

[Tilde]
11/25/16, 9:16 PM
#12

#11 Vad bra! Gillar många av deras tights så det blir eventuellt ett par såna :)

mejamylove
11/26/16, 9:46 AM
#13

#12 Jaa det skadar inte att de riktigt snygga heller 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: