Annons:
Etikettträningstillbehör
Läst 734 ggr
Lia
2016-09-21 14:13

Skor

När jag gick i skolan var idrotten så pass psykiskt påfrestande terror att jag inte ens velat tänka på att någonsin inhandla träningskläder igen. Tänk vad skolan kan förstöra något som egentligen ska vara positivt. Jag har hållit mig till simning. Men nu när tvånget inte funnits på flera år har jag äntligen på egen hand funnit inspiration: jag vill ut och gå! Det gäller olika vandringsleder och därmed olika terräng. Eftersom jag själv inte har en susning vad det är för skor jag ska leta efter från början kanske ni kan hjälpa mig. Vad för typ av sko söker jag?

Annons:
Zadeira
2016-09-21 15:00
#1

Fråga på närmsta sportaffär. De brukar vara duktiga och kan hjälpa med vad foör sorts skor till vilket ändamål men även som är bra för just dina fötter.

Om du sen hellre vill leta skor på nätet och inte köpa i butik så har du i alla fall fått reda på vad du ska kolla efter.

Lia
2016-09-21 16:48
#2

#1 Jag har jättesvårt med att fråga frågor i butik där de ska lägga tid på mig. Så om jag först kan ta reda på så mycket som möjligt själv vore det lättare :-)

Zadeira
2016-09-21 16:51
#3

Skulle kolla på någon typ av Walking Skor. De flesta butiker finns ju på nätet och brukar ha en kategori som heter Walking Skor eller liknande. Eventuellt någon form av vandringskängor.

Lia
2016-09-21 17:47
#4

Tack :)

Upp till toppen
Annons: