Annons:
Etikettkosttillskott
Läst 1039 ggr
EmelieTyrson
2016-03-21 16:48

ProteinPankakor?

Hej! Tänkte bara kolla om någon har någon koll på Proteinpankakor? Vet att gymgrossisten säljer den där mixen från Star Nutrition, och nu såg jag på en hemsida jag följer http://www.savly.se/bara-idag-50-rabatt-pa-protein-pancake-mix-1kg-148-kr/ att bara idag är det 50%. Har tidigare alltid kör på Whey-80 men börjar bli lite tjatigt så jag tänkte om någon har prövat pannkakorna?

Annons:
Bjallstal
2016-03-28 20:14
#1

StarNutritions är enligt mig riktigt räliga, smakarsom en torr omelett. Har ätit Femimals innan och dem är svingoda. Enligt mig bör kanske tilläggas :-)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

[Majbot]
2016-03-30 00:02
#2

Mixen från mmsports är himla god. Har dock en egen variant som jag kör istället, mycket billigare om inte annat och ändå jättegott 😃

Mixa 1 dl keso, 2 ägg, 0.5 dl äggvita med 3-4 msk mjöl plus lite salt 👍

[SandraMy]
2016-03-30 16:21
#3

Bananpannkakor är galet smaskigt!! För extra protein kan man ju ha i lite proteinpulver med vanilj eller så :-) Mixa 1 banan + ägg, stek gärna små plättar eftersom det annars kan bli svårt att vända på dem. Jag brukar ha Icas sockerfria sylt till.. Innehåller stevia och smakar lika gott som vanlig :)

Upp till toppen
Annons: