Annons:
Etikettutmaningar
Läst 1346 ggr
tlover
4/26/15, 9:37 PM

Nån sugen på att vi utmanar varandra?

Är det nån som har lust att vi utmanar varandra och skriver hur det går för att motivera varandra till att träna?

Jag tänkte att vi gör såhär, man anmäler sig och skriver vad man hade tänkt för träningsschema i veckan (så vecka 18 nu) och så uppdaterar man hur det går under veckan (om man vill) och i slutet även av veckan.

På så sätt kan man vara med i utmaningen varesig man är nybörjare eller elitidrottare.

Vad tror ni vill ni vara med och utmana varandra?

l'm back

Annons:
[westerlind]
4/26/15, 10:10 PM
#1

Det verkar som en kul grej! Min plan den här veckan är: Måndag: egenkomponerat crossfitinspirerat pass Tisdag: skivstång på Friskis & Svettis Onsdag: powerhour på F&S om jag får plats, annars marklyft/frivändningar Torsdag: kondition av något slag, beror på när jag kommer från jobbet Söndag: brukar snickra ihop ett cirkelpass för mina nära och kära på helger Hoppas fler hänger på så peppar vi varandra!

tlover
4/27/15, 9:40 AM
#2

Mitt den är veckan (är det ju nu) är

Varje dag: meditation minst 5 min, "efter graviditets magstödsträning" ca 5 min och 5 min styrka (tex benböj idag, armhävningar imorgon, exat hur kommer senare idag).

l'm back

[westerlind]
4/27/15, 9:33 PM
#3

Måndagen är avklarad! Blev ett finfint pass!

tlover
4/27/15, 9:36 PM
#4

Allt utom meditationen är avklarad (den gör jag just innan sänggående)

l'm back

[westerlind]
4/30/15, 7:11 PM
#5

I tisdags blev det skivstång, och igår fick jag plats på power hour. Det var frutkansvärt och fantastiskt! 

Idag får den planerade löprundan utebli på grund av småläskigt väder (men det blev 45 min innebandy med mina elever i alla fall), istället blir det storstäd! Typ ett träningspass det med…

tlover
4/30/15, 9:59 PM
#6

Hittills har jag inte missat nån träning 🙂så bra har det inte gått för mig på länge.

l'm back

Annons:
tlover
5/3/15, 1:22 PM
#7

Hittills har jag inte missat nån träning, jag gick faktiskt på en promenad igår också 🙂

l'm back

tlover
5/3/15, 1:24 PM
#8

Nu är det bara en dag kvar och jag har inte missat en enda träning. Jag gick till och med en promenad igår men det blev nog en för lång promenad då jag fick rejält ont i fötterna (jag bär ju på min 5+ kilos dotter också).

l'm back

tlover
5/3/15, 1:34 PM
#9

Jag har gjort en ny tråd för nästa vecka, hoppas du hänger med 🙂

l'm back

[westerlind]
5/3/15, 6:11 PM
#10

Jag gjorde en cirkel utomhus idag! Jogga en låt, styrka en låt osv i cirka 30 minuter. Parkbänkar är sjukt bra! Kan användas till dips, armhävningar, boxhopp… Naturen är fin! Jag är nöjd med veckan! Hänger på till nästa :)

tlover
5/5/15, 10:37 AM
#11

Jag klarade hela förra veckan förresten 😃

Det är första gången jag tränat som planerat på mycket längre tid än jag vill erkänna 😇

l'm back

Upp till toppen
Annons: