Annons:
Etikettträningskompis-sökes
Läst 964 ggr
sannapuppy
4/1/14, 12:30 PM

"Motivationskompis"

Hej! Jag är en 22årig tjej, 169 lång och 53 kilo tung/lätt. Jag har bestämt mig för att komma i form. Jag är inte ute efter viktnedgång även om jag skulle vilja omvandla endel fett på mage och bröst till muskler istället. Ben och armar är pinnsmala så där finns inte mycket att hämta. Har försökt mig på hundratals dieter men eftersom jag ÄLSKAR mat så är det omöjligt att dra in på kosten eller bara äta sallad. Så nu har jag bestämt att jag istället ska satsa på träning. Men eftersom jag lätt har en hög motivation i början men sedan tappar denna efter någon vecka så vore det kanon om det är någon i samma situation som skulle vilja både ge och ta emot lite motiverande ord. Att man skriver dagligen vad man gör och hur man ska gå vidare. Någon intresserad? :)

Annons:
kimsundstrom
5/7/14, 9:03 PM
#1

Intesserad =) Hej jag är en 23  årig tjej som typ alltid tränar själv, min umgänges krets är inte så intesserad av träning och jag skulle vilja ha nån att prata träning med mycket just för motivationen och få gjort det man har tänkt göra =)

jossan...
6/27/14, 9:05 PM
#2

JAg fattar inte… du vill inte gå ner i vikt men du går ändå på Dieter?

Gud vad bra jag stavar…

Novelia
7/3/14, 6:53 PM
#3

#2 Hon vill ju komma i form.. Behöver inte nödvändigtvis innebära viktnedgång. Vissa går t.o.m upp när dom "kommer i form". Blir fastare, får muskler osv. Dieter behöver inte alltid innebära viktnedgång, inte om målet är att behålla vikten eller att gå upp i vikt. Beror på vad man är ute efter.

I have no sympathy for people without empathy

molbojse
7/3/14, 10:29 PM
#4

Åh! Jag är jättepå!
Emma heter jag, är 22 år gammal och precis börjat gymma tillsammans med min sambo. Det här med att äta bra, äta rätt, äta lagom m.m är jag fullständigt värdelös på, då jag har ätstörningar.
Kan också behöva motivation emellanåt! ^^

Behandla mig som om jag vore frisk men tänk på att jag är sjuk.

pinocchio96
7/8/14, 8:38 PM
#5

Jag hänger gärna på! Motivation och pepp får man mycket extra energi av! :D

Upp till toppen
Annons: