Annons:
Etiketttävlingar-lopp
Läst 2812 ggr
Rebiz
11/27/13, 10:30 PM

Toughest 2014

Bara nyfiken på att se om någon här Toughest nästa i år? Jag själv har tänkt anmäla mig då de för första gången kommer till min stad (yay!), nämligen Umeå! 

Hade helst velat anmäla ett lag med 3 vänner men har nog svårt att hitta 1 person som vill anmäla sig tillsammans. 

Men ni andra, vilken stad anmäler ni er till och är det första gången? Berätta gärna om era upplevelser kring Toughest eller någon annan av hinderbane-tävlingarna om ni varit med förut :) 

(Mer info finns på www.toughest.se för den som inte vet vad detta är)

  • Redigerat 8/20/23, 6:08 PM av TatsuOni
Annons:
[westerlind]
11/28/13, 6:55 AM
#1

Det ser lite ut som Tough Viking? Antar att det är samma koncept! Ser himla kul ut! Går i tankarna på att anmäla mig till Tough Viking men detta ser ju också lockande ut…

Rebiz
11/29/13, 8:52 AM
#2

Precis, det är ungefär samma sak de tävlingarna! Har inte varit med i någon tidigare så är jättetaggad. Bara tråkigt att man inte har någon vän eller bekant som är sugen på att gå med tillsammans bara :(

Men vad kul med Tough viking! När blir det för din del då?

MagArne
11/29/13, 3:48 PM
#3

Jag vill vara med på Superior Race i Norrköping.
http://superiorrace.se/

[westerlind]
11/29/13, 3:56 PM
#4

#2 Jag har inte anmält mig än! Har problem med fötterna och går hos ortoped nu så när jag får klartecken att jag kan börja tänka på att springa igen så får en se hur det blir. Vill gärna, men i nuläget kan jag springa kanske 1 km innan det tar helt stopp. 

#3 Ser också spännande ut! Hinderbanor verkar vara det nya :)

Upp till toppen
Annons: