Annons:
Etikettövrigt
Läst 896 ggr
[fluffimarsu]
1/22/17, 7:40 PM

Tips

Vill verkligen bli smalare har tränat förr i flera månader utan resultat. Har hört att om man har plastfolie och går på promenad ska man bränna mer fett elr nått vet nån om det är sant

Annons:
Moln32
1/22/17, 8:35 PM
#1

Det ända jag vet är att man kan ta plastfolie och vira kring midjan eller låren typ & ha över natten, fungerar som en waisttrainer. Dock så bränns det inte, utan det bara "kläms" ihop om du förstår vad jag menar, efter några timmar eller så, så har man tillbaks sin "midja" igen eller vad man valt att plasta in.

[Devya]
1/23/17, 7:24 AM
#2

Det enda du förlorar är vätska och så kanske du får lite svamp på köpet.

Du går lättast ner i vikt om du ändrar på kosten.

[fluffimarsu]
1/23/17, 4:54 PM
#3

Men vill inte gå ner i vikt utan bli smal

[Devya]
1/23/17, 5:31 PM
#4

#3 Du snackar om att bränna kalorier och då lär du ju per automatik även gå ner i vikt, eller hur?

För att bli smal måste man oftast tappa ett par kg. Det fungerar inte att bara träna isåfall, åtminstone inte för mig. 

Vill du bli tonad så snackar vi sen om något helt annat förstås. Så vill du bli smal eller tonad?

Herveaux
1/23/17, 6:17 PM
#5

(vill bara inflika till er som vill hjälpa TS att denne är 13 år.)


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[fluffimarsu]
1/24/17, 7:05 AM
#6

Vill bli vältränad å tonad och fast man är 13 så kan man träna

Annons:
Herveaux
1/24/17, 7:10 AM
#7

Ja det är klart man kan, påstår inget annat.
Men det är en sak att ge råd till en vuxen och en sak att ge råd till en ungdom med en kropp som fortfarande växer och utvecklas.
Kroppens förutsättningar och behov ser ju lite olika ut om man man är 13 är eller 33.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Devya]
1/24/17, 8:55 AM
#8

#6 Bra att träna men se till så att du gör det på rätt sätt. Gör du det fel så kan du får men för livet (vilket hände mig). 

Annars rekommenderar jag starkt simning. Det är verkligen en bra träning för hela kroppen. Man behöver väl egentligen inte ens komplettera den här träningen med mycket annat än att se till att man äter ordentligt och hälsosamt.

Fokusera inte på att bli smal eller vältränad. Istället kan du fokusera på att vara hälsosam och må bra. Det brukar räcka gott och väl.

Upp till toppen
Annons: