Annons:
Etiketthemmaträning
Läst 866 ggr
meränförut
2016-07-31 23:32

Vill ha mer kött på benen

Jag är en smal person, men är även lång och skulle gärna vilja ha mer muskler och gå upp i vikt(dock skulle jag vilja ha tajtare mage) på ett hälsosamt sätt så att jag ändå håller mig "tajt" eller vad man ska säga. Har ni några tips på något så skriv väldigt gärna, har aldrig vart insatt i träning så jag är verkligen en bägare att fylla och behöver all hjälp jag kan få!

Annons:
thenameless
2016-07-31 23:45
#1

Ät mer Protein är enkla svaret. Är du naturligt mager är det kanske svårt? men i kombination med träningen måste du öka kaloriintaget för att öka i massa. Äter du rätt saker blir du inte fet utan får muskler

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

meränförut
2016-08-01 00:32
#2

Okej, jo har tänkt äta mer passande för vill verkligen komma någonvart! Tack för svar!

poodlelicious
2016-08-03 08:49
#3

Alltså… Du kommer ju inte få muskler bara av att äta mer protein… Börja styrketräna 3-4 ggr i veckan.

thenameless
2016-08-03 09:02
#4

#3 Personen uppger inte hur mycket den tränar. Men om man antar att den tränar mint 2ggr/v och är mager, så kommer den inte få mer k "kött på benen" om den inte ökar sitt kaloriintag. Detta krävs också om den gör som du säger och ökar sin träning?.Musklerna behöver bränsle för att kunna växa.

Sen är VAD den äter viktigt också för att få muskler.

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

poodlelicious
2016-08-04 10:53
#5

#1 Jag utgick ifrån att personen inte tränar alls eftersom den skrev "har aldrig varit insatt i träning".

Upp till toppen
Annons: