Annons:
Etikettträningstillbehör
Läst 1412 ggr
vendelay
5/2/16, 4:50 PM

Fula fötter

Möjligt att detta är en konstig fråga!

Jag tränar typ två gånger i veckan och går väldigt mycket annars. Har relativt bra skor till vardags och sportskor när jag tränar. Problemet är att fötterna blir så fula av all gång ☺️ Hatar det! Förut tränade jag thaiboxning och då var vi alltid barfota vilket såklart resulterade i ännu fulare fötter. Har någon något bra tips för att, inte vet jag, motverka hårda fötter? Hur gör ni för att inte få fula typ sträva fötter? 😕

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Trixter
5/2/16, 4:51 PM
#1

Fila fötterna 1 gång i veckan och smörj in fötterna med en fet créme varje dag :)

vendelay
5/2/16, 4:57 PM
#2

#1 Ja, såklart. Jag tänkte snarare om det fanns typ bättre skor eller liknande. Tar hand om fötter gör jag såklart 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Ary
5/4/16, 4:37 PM
#3

Scholls kräm mot hård hud är superbra. Kolla pris bara för det kan variera riktigt mycket. 🙂

vendelay
5/4/16, 6:00 PM
#4

#3 Tack för tipset. Jag tycker att kokosolja funkar finfint, så det brukar jag använda. Då får jag babylena fötter tills nästa gång jag tränar haha 🤐 Det är just dagen efter jag tränat som fötterna blir hårda och fula, men det kanske bara är jag som har det problemet ☺️

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[Devya]
5/6/16, 4:24 PM
#5

Mina fötter är alltjämt fula, tyvärr! Jag tränar 6 dagar i veckan och mina fötter tar ju nog en del stryk av detta. Men jag tänker så här, antingen har jag fula fötter eller en ful kropp. :)

vendelay
5/6/16, 4:54 PM
#6

#5 Ful i kroppen är jag inte men tjock är jag, om det är det du menar med "ful kropp"? 😃 Synd på fötterna dock haha, gillar inte känslan när de blir hårda 🤐

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
[Devya]
5/6/16, 5:02 PM
#7

#6 En ful kropp för mig är en kropp som saknar styrka och uthållighet. En fin kropp för mig är då min kropp är stark och uthållig. Jag dömer dock endast mig själv här och inte någon annan.  :)

Jag älskar att för en gångs skull i mitt liv känna mig hälsosam och stark. Det är den bästa känslan i hela världen och om mina fötter inte riktigt vill hållas i skick  så får det lov att bli så  då. :) Jag kan inte göra så mycket annat än att smörja in dem och försöka hålla dem någorlunda i skick.

vendelay
5/6/16, 5:32 PM
#8

#7 Jag tycker att det låter som en otroligt bra inställning!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[LadyK]
5/7/16, 12:04 AM
#9

Har nog en fantastisk tur, Min fötter är finare med träning än utan…. Sliter bort en massa hård hud med mera när jag joggar osv.

vendelay
5/7/16, 7:57 PM
#10

#9 Det låter väl toppen! Mitt stora problem är egentligen inte träningen utan att jag går så himla mycket. Men skönt för dig med fina fötter 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: