Annons:
Etikettutmaningar
Läst 1058 ggr
tlover
5/17/15, 9:59 PM

Vi utmanar varandra v.21

Här är förra tråden, det blev ju ingen tråd den här veckan och som resultat av det så har jag knappt tränat alls.

"Utmaningen är att man skriver sitt "veckoschema" som ska vara lite utmanande för en själv och så ser vi hur bra vi klarar av det i slutet av veckan. Så alla kan vara med varesig man är nybörjare el elitidrottare.

Tex hade jag den här veckan som varit att jag skulle meditera varje dag minst 5 min, träna mitt magstöd i minst 5 min och göra nån form av styrketräning i 5 min men en annan kanske ska springa ett Marathon.

Det är bara att "anmäla" sig här i tråden"

l'm back

Annons:
tlover
5/17/15, 10:03 PM
#1

Min planerade träning är

Mån: Yoga ca 5 min, benböj ca  5 min, magstöd ca 5 min, meditation minst 5 min
Tis: Yoga ca 5 min, armhävningar ca  5 min, magstöd ca 5 min, meditation minst 5 min
Ons: Yoga ca 5 min, ryggups ca  5 min, magstöd ca 5 min, meditation minst 5 min
Tors: Yoga ca 5 min, axlar ca  5 min, magstöd ca 5 min, meditation minst 5 min
Fre: Yoga ca 5 min, benböj ca  5 min, magstöd ca 5 min, meditation minst 5 min
Lör: Yoga ca 5 min, armhävningar ca  5 min, magstöd ca 5 min, meditation minst 5 min
Sön: Yoga ca 5 min, ryggups ca  5 min, magstöd ca 5 min, meditation minst 5 min

och promenad en dag(gång (minst).

l'm back

tlover
5/18/15, 10:49 AM
#2

Jag började då dagen med yoga som planerat.

l'm back

hannaj98
5/18/15, 11:17 PM
#3

Lite sen men bättre sent än aldrig så jag hänger på här. 🙂

Alla dagar ska jag göra mina dagliga övningar jag fått från min sjukgymnast för att stärka nacke och rygg. De andra träningarna jag ska göra är: 

Onsdag: Åka till gymmet och göra en timmes yoga pass och 45 minuter spinnig pass

Lördag: CXWORX pass+ egen fys träning på gymmet. 

Söndag: 45 minuter spinnig på gymmet.

[LadyK]
5/18/15, 11:27 PM
#4

mån: Indoor/U-cross 60 min
tis: Indoor/U-cross 75 min
ons: Jogg
tors: Indoor/U-cross 60 min
fre: Vila, PW
lör: Jogg
sön: Indoor 50 min

Kör varje dag genom ett 7 min program, Seven min workout som jag har i mobilen. Plus att jag gör minst 15 burpees om dagen.

tlover
5/19/15, 10:23 AM
#5

Igår gjorde jag allt jag skulle och jag har yogat idag. Jag är påväg på rätt spår igen.

l'm back

tlover
5/22/15, 11:36 AM
#6

Hittills så har jag inte missat nått. Faktiskt så har jag redan gjort dagens yoga och meditation + promenerat idag.

l'm back

Annons:
[LadyK]
5/23/15, 1:33 AM
#7

Ligger i fas med mitt, blev 3 rundor 7 min idag och en lugnare promenad då hela dagen varit körig. Blir ingen indoor på söndag för då är det orange som gäller härhemma. SM final i handboll.

Upp till toppen
Annons: