Annons:
Etikettkonditionsträning
Läst 590 ggr
Tanjis
2015-05-02 20:02

Hur går det här?

Jag har inte joggat sen i måndags, var sist jag jogga då. På tisdagen hade jag vilodag och på onsdagen så packa jag och städa för fullt efter jobbet då jag skulle till svärföräldrarna och när jag var färdig med det var det dags för sängen. 

Väl hemma hos svärföräldrarna fick jag besvär med astman, det har jag fått en gång tidigare, dom har relativt nyligen flyttat till sitt nya hus så därför har jag inte varit just där så mycket så därför har jag inte kunnat jogga för den saken. Nu är vi hemma men nu har jag ont i magen då jag har "unnit" mig massa gluten grejer under helgen fast jag är lite glutenintolerant så joggning blir det inte i dag heller. 

Jag är nybörjare med det här med joggning, hur mycket tror ni att jag har tappat? Jag kan nett och jämt springa fem km och den 20 maj ska det ställas på prov då jag ska va med på vårruset för allra första gången. Kan man ta en veckas uppehåll utan att det påverkar. Svar snälla

Annons:
[LadyK]
2015-05-03 00:32
#1

Kan bara svara utifrån mig själv, jag tappar inte mycket på en vecka klart att rundan känns lite jobbigare men inte mycket. Däremot hade nog min kropp varit trött och sliten efter att ha misskött kosten och på det haft känningar av astma.

Upp till toppen
Annons: