Annons:
Etiketttips-inspiration
Läst 1036 ggr
MatildaGruhs
10/24/14, 1:02 PM

Hinna med allt

Hej! Jag behöver tips och motivation för att hinna med träningen i min annars så stressiga vardag. Jag går i skolan så jag kommer hem runt 4 varje dag. Jag har även en häst som jag rider i princip 5 gånger i veckan (annars tar hans medryttare honom) och dom dagar jag inte rider honom brukar jag ändå vara där och fixa diverse stall jobb. Det kan ta allt från 1 - 4 timmar i stallet alltså. Ja då är klockan redan 6-8, sen var de ju dedär med träning? Hur hinner jag med det? Jag vet med mig att min häst ger mig mycket träning ändå, allt från ridpass till Mockning osv. Men jag känner att de inte räcker, jag känner liksom inte att jag tränar eftersom det är min vardag. Tips på att få in mer träning, kort och gott?


Annons:
[SisselaJ]
10/26/14, 5:57 PM
#1

Vad är det du vill träna? Löpa? Styrketräning? Tycker du om att träna hemma med kroppsvikt och liknande kan du ju göra det lite när som helst. Jag gillar att gymma efter kl. 20 för då är det ändå väldigt mycket färre folk och man har hunnit smälta middagen. Så så länge du inte har lust att träna innan skolan är väl det mitt bästa tips. :)

Upp till toppen
Annons: