Annons:
Etikettträningstillbehör
Läst 1354 ggr
Carvecomp
4/18/14, 9:18 PM

Känner någon till gymfitnessbutiken.se?

Letar efter ett par nya kompressionstights och hittade ett par snygga på gymfitnessbutiken.se. De har ett sämre sortiment och jag har aldrig hört om sidan så tänkte kolla om någon av er beställt därifrån? Litar inte på sidor som verkar opålitliga och vill bara kolla upp innan jag beställer.

http://www.gymfitnessbutiken.se/product/hitbrazil-female-tights-lime/

Annars kanske någon har tips på ett bra och snygga kompressionstights, eller hemsidor men bra träningskläder? 😃

Annons:
Skogshumblan
4/19/14, 7:19 PM
#1

Jag har tyvärr inte hört talas om den sidan. Men de större större kedjorna har men priset kanske är högre?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
4/19/14, 7:19 PM
#2

Jag har tyvärr inte hört talas om den sidan. Men de större större kedjorna har men priset kanske är högre?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Carvecomp
4/20/14, 3:39 PM
#3

Jag tycker det är så himla svårt att hitta bekväma tights som dessutom ser bra ut. Köper man "gymtights" från tex gymgrossisten eller mmsports så är de ofta väldigt låga i midjan och de glider gärna ner när man böjer sig. 

2 x U sitter kanon men mina är så jäkla genomskinliga i rumpan. Var tvungen att byta ut dem tillslut då jag bara kunde böja mig ner in mot väggen osv så man såg varenda detalj på trosan igenom. Lite svårt när man gör marklyft och knöböj :)

Facie
4/20/14, 11:01 PM
#4

Daamn, de var snygga.. synd att de var så glansiga haha!

Pretty wise //

Upp till toppen
Annons: