Annons:
Etikettjulkalender-2013
Läst 1314 ggr
[westerlind]
2013-12-21 10:01

21 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bakom dagens lucka hittar vi rens. Jag gissar att många, likt mig, jobbade sin sista dag innan julledigheten igår. Vad passar bättre än att ta och rensa lite då? Det kan vara en fysisk rens, såsom att rensa ur garderoben på gamla träningskläder, slänga skor som du vet att du inte borde använda längre, eller den där gamla tröjan från gymnasiet som du "absolut någon gång kommer att använda". Eller du kan rensa skafferiet på saker du tänkt "någon gång kommer jag att använda det där". Eller varför inte rensa dig själv på negativa tankar, mönster som du har försökt bryta ett tag. Rannsaka dig själv - vad vill och behöver du rensa? Hitta någonting, och gör det. Så enkelt är det.

Annons:
[westerlind]
2013-12-21 10:03
#1

Själv ska jag rensa mig själv. Bort med alla dumma tankar som har varit det här året. Idag är en ny dag och det som har hänt har hänt. Från och med nu satsar jag på att tänka minst två positiva tankar för varje negativ - oavsett vad det handlar om!

MagArne
2013-12-21 12:33
#2

Diskberget bortrensat 😃

[Tassy]
2013-12-21 12:45
#3

Jag har precis storstädat datorn, förrådet, kylen, garderoben och skafferiet. Hmm 🤔 åh, nu vet jag! jag ska rensa och fixa en ny playlist till gymmet 😃

[tick]
2013-12-21 20:33
#4

Jag rensade bort jobbtankar ur huvudet. Jullov!

Upp till toppen
Annons: