Annons:
Etikettträningskompis-sökes
Läst 2669 ggr
Nali
6/20/13, 2:31 PM

Vänner

Hej! Jag tänkte starta en "vän"-tråd. Det är inte alltid man kan hitta en träningskompis över internet eller i sin stad men visst är det kul att lära känna folk. På detta sätt kan man träffa eller lära känna folk i sin egna eller långt ifrån sin egna ålder men med samma intressen. Mall: Namn/smeknamn: Kön: Bor: Ålder: Intressen: Tränar: Övrigt: Söker vänner i åldern:

  • Redigerat 11/2/20, 7:42 PM av Staffan
Annons:
Nali
6/20/13, 2:41 PM
#1

Namn/smeknamn: Sanija men kallas Nali :) Kön: Tjej/Kvinna Bor: Katrineholm Södermanland Ålder: 16 Intressen: Förutom träning så är mina intressen: Graffiti, dansa (streetdance, breakdance, hiphop, Electric boogie och lite "egen blandat", resa, göra spratt, laga mat, läsa, lära mig språk, spela alla möjliga sporter, skatea och umgås med mina vänner. Tränar: Jag tränar framför allt kondition då jag springer mycket men jag försöker träna en del med vikter också för att bygga muskler. Har provat på crossfit och parkour och free running vilket jag gillade starkt. Än så länge är jag i "fasen" att gå ner i vikt men jag skaffar gärna vänner i alla möjliga åldrar som vill utbyta tips :) Övrigt: Jag är en glad öppensinnad tjej som fann glädjen i träning. Vilket jag aldrig trodde skulle hända. Jag har hittills gått ner en hel del i vikt men strävar fortfarande efter mina mål. Ålder på människor spelar ingen till för min del om det gäller att träna tillsammans, utbyta kostråd och träningstips. Om någon vill bli vän med mig för att bara umgås skulle jag uppskatta om vi var runt samma ålder. Annars är alla välkomna att skicka ett PM :) Söker vänner i åldern: alla åldrar välkomnas :)

fia-mia
6/20/13, 9:29 PM
#2

Namn/smeknamn: Mia

Kön: tjej

Bor: Norrköping

Ålder: 17

Intressen: kost och träning, vänner, fotografering, 

Tränar: på gym ca 5 dagar i veckan, främst styrka men ibland något gruppass eller spinning

Övrigt: Tränar på Friskis, så tränar ni där kan ni hojta

Söker vänner i åldern: 15-25

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

[Tassy]
6/23/13, 4:19 PM
#3

Namn/smeknamn: Sara

Kön: Kvinna

Bor: Skövde

Ålder: strax 25

Intressen: allt möjligt! Men t.ex. kost, motion, hälsa, biologi

Tränar: Gymmar, blandade pass både i grupp och övrigt. Vill börja träna med fria vikter, men är för feg ensam!

Övrigt: Tränar på Actic Arena

Söker vänner i åldern: alla åldrar

Juicy
6/23/13, 5:25 PM
#4

Namn/smeknamn: Ronja

Kön: Kvinna

Bor: Linköping

Ålder: 20

Intressen: Förutom kost och träning som mycket i mitt liv kretsar kring har jag en hel del bollar i luften. Hästar, foto, grafisk design och förenings/styrelseengagemang ligger mig varmt om hjärtat.

Tränar: Tung styrketräning fem dagar i veckan.

Övrigt: Tränar på World Class Linköping.

Söker vänner i åldern: Alla åldrar

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

SqueezZ
6/23/13, 8:47 PM
#5

Namn: David

Kön: Kille

Bor: Grums/segmon (håller på och söker lägenhet Karlstad/Hammarö)

Ålder: 23 

Intressen: Gym, löpning och inlines inom träning, annars har jag en hund som får bli med på endel turer, spelar lite dator (CsGo,BF3 mm), mycket serier, båt och fiske :)

Tränar: Nu kör jag mest löpning och inlines men inte på någon elitnivå, mitt normala träningspass är 5-7km beroende på dags form annars har jag milen på 50.30 

Övrigt: Vore jättekul om någon finns där ute då det är lite trist att löpa/åka själv :) annars är jag en lugn kille

Söker vänner i åldern: 21-25 Kille/Tjej

Skype: swe_david_90 eller https://www.facebook.com/david.johansson.568632 :)

I7 3770k 3.5@4.4Ghz - H100i - Asus Maximus Gene V - Gtx680 2 gb Driver 313.96 - Corsair 8gb ram - Corsair 750W - CM Storm Sniper http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/SqueezZ90 http://www.youtube.com/user/squeess?feature=mhee

[Majbot]
6/25/13, 9:32 PM
#6

Namn/smeknamn: Maja

Kön: Kvinna

Bor: Hässleholm(Ibland hos killen i Linderöd/Tollarp)

Ålder: 18

Intressen: Datorer, design, foto, bodybuilding, rita/teckna och speeeeel. Kör på PC och 360, överväger starkt att gå över till sony efter microsofts misslyckande med xbox one. 

Tränar: Styrketräning och volym 6-7 dagar i veckan. Kondition såklart ovanpå det, främst Hiit, ibland pw. 

Övrigt: Älskar att hålla igång, har svårt för att sitta stilla och göra ingenting, får egen hund om en vecka så agility är på kartan också :)

Söker vänner i åldern: Alla. Extra kul med tjejer som lyfter för att bygga, har ingen sådan vän än :(

Annons:
Pauliine
12/2/13, 6:35 PM
#7

Namn/smeknamn: Pauline/Linis

Kön: Tjej

Bor: Odenplan, Stockholms stad

Ålder: 20

Intressen: Träning, fitness (!), djur, musik, spel, vänner, mat, mat, mat, psykologi

Tränar: styrka just nu, lyfter gärna. Dansat mycket och utövat karate. 

Övrigt: Riktig optimist!

Söker vänner i åldern: Går along med alla åldrar :) söker framförallt en gympartner då jag ska byta till SATS i hela STHLM nu. Vore kul att träna med en brud som lyfter. Bara tränat med grabbar hittills.

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

VännerVännerVänner
1/13/14, 10:16 PM
#8

Hej! Mia heter jag är 43 år och bor i Ljungby, som ligger i Kronobergs län som ligger i landskapet Småland. Har aldrig haft några riktiga vänner att umgås med egentligen pga blyghet, funktionshinder och svårt att träffa nytt folk, utvecklingstörning, asperger, autism m.m. Mina intressen är musik, film, tv-serier, datorer, spel(dator), fotografera och hundar, träna, djur och natur, träffa nya vänner, IRL, Har djur m.m. Bor med min man och våra två barn på landet Vill gärna komma i kontakt med nån som kanske har liknande intressen. Om detta verkar intressant så skicka gärna i väg ett PM. Spelar ingen roll om du är kille eller tjej! Hoppas att ni hör av er! Med vänlig hälsning. Mia. E-mail: golda@home.se

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: